Wednesday, August 27, 2014

2 Cara Bermain Saham yang berkesan.

Cara pertama:

Belajar dari orang yang dah pandai dan berjaya buat duit dengan main saham dengan berkesan.

Cara kedua: Dapatkan Ebook Panduan Sistem Saham.

Memandangkan kita memang tak ada masa nak cuba cara yang pertama atau memang kita tak tahu siapakah orang yang memang dah pandai dan berjaya buat duit ratus ribu atau juta-juta dengan main saham, oleh itu, dengan membaca ebook Panduan Sistem Saham ini, sekurang-kurangnya dapat membantu korang tahu bagaimana cara yang sebenar untuk bermain saham.



Dalam Ebook Panduan Saham ini ada diterangkan dengan lebih terperinci tentang bagaimana caranya untuk bermain saham sebagai seorang trader saham. Korang juga akan tahu bagaimana keuntungan dari saham ini boleh terhasil. Malah, boleh bantu korang faham tentang apa yang sedang berlaku dalam dunia trader saham di Bursa Malaysia.

Dah.

Faham?

2 Cara Bermain Saham yang berkesan 

inilah yang selalu diamalkan oleh pemain saham yang berjaya.

Jadi, apa lagi yang diperlukan lagi ?

Daftar akaun CDS (Central Depository System). Ini langkah kedua selepas membaca Ebook Panduan Saham. Dan mendaftar akaun CDS ini adalah perkara wajib sebelum korang boleh bermain saham.

Bagaimana?

Cara Daftar Akaun CDS:

Pergi ke mana-mana bank dan pergi ke kaunter untuk request buka akaun CDS. Sebut aje nak buka akaun CDS kat awek kaunter tu. Diorang mesti faham punya apa tujuan kita pergi bank tersebut.

  1. Bawa Mykad. Sediakan 2 salinan yang telah disahkan.
  2. Kos pendaftaran cuma RM10 sahaja.
  3. Tunggu. 10-15 minit. Selepas itu, akaun akan siap.
  4. Korang akan dapat nombor akaun CDS yang mana nombor ini membolehkan korang beli saham secara online. Maybank2u adalah contoh mudah. Ramai yang buat duit dengan main saham di Maybank2u sekarang.
  5. Balik rumah, online, dan terus apply teknik yang korang dah belajar dari Ebook Panduan saham tu.
  6. Dapat duit. Happy ending! Yeh!
Tapi, kalau korang berminat nak tahu beberapa teknik yang jarang-jarang diceritakan oleh orang ramai, termasuklah broker sendiri dan mereka-mereka yang pakar bermain saham ini, sila dapatkan Ebook Panduan Bermain Saham yang berkesan ini dengan segera. 

Ini akan membuatkan korang “lebih berbeza” berbanding pemain saham yang lain. Sebab ramai orang main saham ikut suka hati aje. Main pilih aje. Seeloknya, kita kena ada ilmu dulu.

Berminat untuk dapatkan Ebook Panduan Sistem Saham ini? 


No comments:

Post a Comment