Thursday, December 5, 2013

7 Jenis Pelaburan Hartanah.

Berapa ramai antara anda boleh beritahu saya jenis-jenis pelaburan hartanah yang anda tahu? Pasti ramai diantara anda yang rajin membaca, bukan?

Jadi, beritahu saya. Boleh?

Okeh. Kalau ada yang masih tak tahu. Saya kongsikan sedikit sedikit ilmu yang saya baru dapat tadi. Kalau anda pergi seminar hartanah, anda akan tahu dengan lebih lanjut tentang jenis-jenis pelaburan hartanah ini.

7 jenis Pelaburan Hartanah.


  1. Rumah Undercon
  2. Rumah Subsale
  3. Rumah Lelong
  4. Homestay
  5. Lease Option
  6. Bulk Purchase
  7. REIT.

Rumah lelong antara yang jadi pilihan.
Itu sahaja. Saya nak terangkan semua, saya belum mahir lagi. Tapi anda boleh search di Google untuk tahu lebih lanjut tentang perbezaan setiap jenis pelaburan hartanah tersebut dengan lebih mendalam.

Saya harap ini dapat membantu anda sedikit sebanyak.

No comments:

Post a Comment