Thursday, January 23, 2014

Seminar Hartanah Abang Ensem - 23 Februari 2014

Anda kenal Abang Ensem?

Ya.

Beliau salah seorang Pakar Hartanah yang saya kenal. Beliau ada banyak rumah. Setiap rumah-rumah yang beliau miliki memberikan pulangan yang cukup lumayan kepada beliau setiap bulan.

Entah bagaimana beliau boleh "HANDLE" rumah-rumah yang banyak itu, saya tidak tahu.

Pasti ada RAHSIA yang tersendiri.



Jadi, jika ada antara anda yang berminat untuk menghampiri Seminar Hartanah Abang Ensem ini, saya kuat mencadangkan anda pergi ke Seminar Hartanah tersebut.

Tempat tempat anda dengan segera.

Ini maklumat tentang Seminar Hartanah Abang Ensem. 

Tarikh: 23 Februari 2014 (Ahad)
Masa: 8.30 pagi - 4 petang.
Lokasi: PKNS Biz Point, Seksyen 7, Shah Alam.
Yuran Penyertaan: RM99.00 sahaja.

Untuk makluman lanjut, boleh rujuk disini - Seminar Hartanah Abang Ensem.

Ps: Saranan saya, pergi ke seminar hartanah ini. Ini antara seminar hartanah paling murah harganya yang saya pernah jumpa.

No comments:

Post a Comment