Saturday, January 25, 2014

Buat duit dengan pelaburan saham. Bagaimana?

Saya kadang-kadang tertanya-tanya.

Bagaimanakah mahu buat duit melalui pelaburan saham.

Ramai yang saya tengok dah cukup berjaya. Setiap minggu, ada sahaja update difacebook dan beritahu banyak keuntungan yang diperoleh melalui saham.

Cara bermain saham?
Malah, ada yang dulunya kais pagi makan pagi, akhirnya berjaya hidup lebih selesa berbanding kehidupan mereka 1-2 tahun yang lepas. Mereka berubah sekelip mata selepas berjaya buat duit melalui pelaburan saham.

Saya tidak pandai bermain saham. Apatah lagi nak faham terma-terma yang ada dalam pelaburan saham atau permainan saham ini. Saya masih banyak yang kena belajar. 

Anda boleh bantu saya?

Kawan saya cuma suruh saya beli Panduan Saham ini - Ebook Sistem Saham.

Sebelum saya membelinya, ada sesiapa yang dah baca ebook tersebut? Bagaimana isi kandungannya? Bagus kah? Boleh membantu seorang bakal pemain saham beginner seperti saya?

Jika ya, mungkin saya akan membuat keputusan untuk mencubanya.

Anda pula bagaimana? Mahu cuba juga?

No comments:

Post a Comment